Що потрібно зробити:
Є спеціальна база данних з інфлюерсерами з різних соц. мереж. Виходячи з обмежень тарифу в ній не можна застосовувати певні фільтри. З неї потрібно вибрати 50 інфлюенсерів для подальшого розгляду рекламної інтеграції:
Продукт для інтеграції - зразки мистецтва з Східної Європи (картини, скульптури, фото, коллажі).
Інфлюенсери мають відповідати певним вимогам:
1. Це має бути: критики / оглядачі мистецтва, в крайньому випадку - митці (художники, скульптори)
2. Мова: англійська або німецька
3. Engagment rate: 5% або більше (але не менше)
4. Кількість підписників: від 15 до 100 тис підписників
5. 25 інфлюенсерів повинно бути 25 з Instagram та 25 з YouTube.
Доступ до бази буде надано після взяття замовлення в роботу.
Важливо: база данних на англ.мові і инфлюенсери потрібні здебільшого анломовні, тому ви повинні добре володіти мовою або мати гарний скілл роботи с Гугл-перекладачем.